Wszyscy doskonale rozumiemy, iż Internet to morze okazji i jednocześnie ogrom współczesnych narzędzi, jakie mają uczestniczyć w „zdobywaniu serc” kolejnych Zainteresowanych i ugruntowywaniu wierności „starych”. Prócz reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, która wbrew powszechnej opinii niezwykle skutecznie oddziałuje na hipotetycznych kupców, mamy jednocześnie okazję stosowania Internetu do wyróżniania własnej marki i prezentowania swoich atrakcyjnych towarów albo usług. Standardowa reklama w formie zbyt banalnej bądź uporczywej nie da takich zysków, jak inteligentnie wymyślona i wypozycjonowana strona internetowa. Dlaczego? Na owo pytanie zamierzamy w obecnej chwili należycie i profesjonalnie odpowiedzieć.
Otóż należałoby sobie w tym momencie odpowiedzieć na konkretne pytania: czy konstruując własną stronę internetową pamiętaliśmy o odbiorcach ewentualnie o tym, co nam się najbardziej podoba? Czy artykuły zamieszczone na stronie internetowej naszej firmy są przyzwoitej jakości, a mianowicie jednoznaczne, zrozumiałe i fachowe? Czy dostatecznie często odświeżamy swoją stronę? Czy w utworzonych wpisach zawarliśmy określenia kluczowe, które linkują do kolejnych podstron? Odpowiednio zrobiona strona internetowa w ogóle nie będzie na 100-nej „miejscówce” w najpowszechniejszej na świecie wyszukiwarce sieciowej którą jest Google. A nie chodzi tutaj tylko o kwestie ujęte w zadanych wyżej pytaniach. Zabiegi na pozycjonowanie stron internetowych, które internauci stale zamieszczają w sieci, faktycznie są jedynie ogólnikami. Oznacza to, że praktycznie w ogóle nie wypozycjonujemy strony bazując na nich. Nikt nie wyjawi tajemnicy pozycjonowania na blogu, szczególnie jeśli jest to jego praca. Bądźmy racjonalni – wstawienie strony firmy na pierwszej stronie w wymienionej wyszukiwarce nieco kosztuje, głównie jeśli planujemy, żeby się ona w czołówce utrzymała dłużej aniżeli parę chwil. W szeregu przypadków można zdobyć wpisy za przysłowiowe „parę groszy”, ale każdorazowo pozycjonowanie realizuje się jako spam. Efekt? Firmowa strona zostaje wstrzymana przez Google.
Niewątpliwie własną stronę internetową możemy zaprojektować sami. Pozostaje jednakże pytanie: jak będzie czytało ją Google? Często odnosimy wrażenie, że całość zrobiliśmy naprawdę jak być musi, tymczasem strona trafia na następne miejsca w wyszukiwarce. Widocznie zaczerpnęliśmy z dowolnego szablonu (odpłatnego bądź darmowego) oraz zwyczajnie „zapełniliśmy go” wpisami, fotografiami, filmami itp. Niestety nie jest to właściwy zamysł, szczególnie na markową stronę. Tworzenie stron internetowych musimy pozostawić informatykowi, grafikowi i pozycjonerom. Primo – skoro nie posiadamy dostatecznej wiedzy, zaprzepaścimy multum czasu na jej opanowanie. Po drugie – obierając niniejszą drogę musimy liczyć się z pracą na dwa etaty. Po trzecie – przy przygotowywaniu strony markowej nie działa jedna osoba, wręcz przeciwnie – kilka. Łatwiej oraz efektywniej jest polecenie komuś niniejszej pracy (i jest jej niemało). Porównywalnie sprawa ma się z tworzeniem sklepów internetowych. Samo pisanie artykułów zajmuje dużo czasu, zaś muszą one całkowicie omawiać tematykę. firmowej strony. Pozycjonowanie zachodzi w czasie od paru do kilkunastu tygodni, zaś na początku może wcale nie być zauważalny żaden ruch na stronie.
Występuje przynajmniej kilkanaście spraw, na które należy bezwzględnie zwrócić uwagę przy przygotowywaniu strony internetowej i jej pozycjonowaniu – poniżej znajdują się te najaktualniejsze.
Należy pamiętać – jeśli Google usunie naszą stronę z rezultatów wyszukiwania, niejednokrotnie powrót jest nierealny. Lepiej nie krążyć w nawale internetowych „dobrych rad” oraz zostawić profesjonalne projektowanie stron osobom, które mają rozległą wiedzę oraz doświadczenie.
Więcej informacji znajduje się na stronie – Strony internetowe Gorzów