Depilacja laserowa mężczyzn skuteczne usuwanie owłosienia z ramion i pleców
Najskuteczniejsza metoda usuwania zbędnego owłosienia ramion
27 czerwca, 2017
Pianka PUR - zastosowanie
Pianka PUR – wszystko o piance poliuretanowej
2 listopada, 2017

W dzisiejszych czasach widać, iż bez skutecznego wypromowania strony internetowej, szanse na sukces naszej działalności są dosyć niewielkie. Całe szczęście, że, dzięki nieustającemu rozwojowi, Google opracowało wielowymiarowy system, z którego pomocą dotrzemy do lokalnych Kontrahentów. Aby to właśnie nasz salon fryzjerski, serwis samochodowy, restauracja, biuro nieruchomości i cokolwiek innego zostało zauważone przez Interesantów z Twojego sąsiedztwa, niezbędne jest należyte wypozycjonowanie witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania. Ma na nie wpływ dużo składników, które opiszemy w tym tekście.

Pozycjonowanie lokalne – co to jest?

Najprościej rzecz ujmując, pozycjonowanie lokalne polega na wypromowaniu wybranej witryny w wyszukiwarkach. Od normalnego pozycjonowania stron różni się jednak tym, że skupiamy się na wyszukujących z określonego grona, np. województwa, miejscowości, a nierzadko nawet jednej dzielnicy. Nierzadko jest tak, że wyszukiwarka może samodzielnie oszacować, gdzie znajduje się najbliższe naszemu położeniu większe miasto. Da się to bez problemów sprawdzić, korzystając z przycisku „Narzędzia wyszukiwania” na stronie wyszukiwania. Załóżmy, że naszym celem jest znalezienie agencji nieruchomości. Gdy osoba wyszukująca jest w określonym momencie w Toruniu, to w takiej sytuacji narzędzie wyszukujące wskaże nam najskuteczniej wypozycjonowane biura nieruchomości z Torunia. Dane statystyczne mówią prawdę – powyżej 95% Klientów szuka w pierwszej kolejności firm i usług z ich okolicy, by mieć do nich łatwy dostęp. Trzeba zrobić co w naszej mocy, żeby znaleźli właśnie naszą firmę, bo więcej niż 3/4 wyszukujących lokalnie dokonało zakupu w późniejszym czasie, a ponad 80% używających smartfonów i tabletów używa wyszukiwarek internetowych. Jakich usług poszukują? Przede wszystkim są to restauracje, sklepy oraz usługi. Gdy posiadasz restaurację działającą lokalnie, obowiązkowo musisz zatroszczyć się o pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie lokalne – od czego zacząć?

Analogicznie jak w temacie szerszego pozycjonowania stron, przy pozycjonowaniu lokalnym wciąż bardzo istotną kwestią będzie optymalizacja strony internetowej. Musimy cyklicznie dodawać teksty oraz zatroszczyć się o to, aby teksty były możliwie jak najwyższej jakości. Należy pamiętać przy tym o linkach, prowadzących do naszej strony. Trzeba na tym etapie zastanowić się nad technikami, które są specyficzne dla pozycjonowania lokalnego, takimi jak np.:

Utworzenie strony w Google Moja Firma, które szerzej opiszemy poniżej,
linki z lokalnych stron – dopilnujmy, aby wieści o naszej firmie wyświetlono w lokalnych mediach, na stronie serwisu miasta, w lokalnym katalogu firm oraz stronach związanych z branżą turystyczną,
zgodność danych identyfikujących przedsiębiorstwo – otoczmy opieką dane, które umieszczamy w katalogach firmowych i innych stronach. Gdy zmieni się nasz adres lub jakiekolwiek inne dane kontaktowe i nie odnawiamy tego, to w takiej sytuacji wyszukiwarka potraktuje nas jako niewiarygodnych,

Usługa Google Moja Firma i pozycjonowanie w Google Maps

Szczególnie istotne jest zrobienie profilu naszej spółki w Google Moja Firma. Jest to narzędzie służące do kreowania wizytówek zakładów, które prowadzą działania na lokalnym obszarze. Co możemy dzięki niej zyskać? Właściwe pozycjonowanie i optymalizacja wizytówki sprawi, że poszukujący, wpisujący lokalne słowa kluczowe prawdopodobnie trafi na naszą wizytówkę, uwzgledniającą adres strony internetowej i telefon do naszej firmy. Samo założenie wizytówki nie jest szczególnie trudne, ale już pozycjonowanie wymaga staranności i odpowiedniej znajomości tematu.

Żeby dodatkowo zwielokrotnić swoje widoki na zwerbowanie lokalnych Konsumentów, spożytkujemy usługę Google Moja Firma do pozycjonowania w Google Maps. Ten składnik pozycjonowania lokalnego jest w miarę trudny, ale korzyści na rynku lokalnym z pewnością będą wymierne. Jak powinna wyglądać należycie sformatowana wizytówka w Google Maps? Po pierwsze – musi mieć właściwy tytuł. Musimy wcielić się w rolę szukającego i pomyśleć, jakich haseł użyje w narzędziu wyszukiwania. Najłatwiej będzie umieścić w tytule nazwę firmy oraz rodzaj oferowanych przez nas usług. Po tytule, wzbogacamy wizytówkę o bieżące dane kontaktowe. Wspominaliśmy już o tym wyżej – powinniśmy regularnie je uaktualniać. Następnie tworzymy dla Twojej spółki jednostkowy kod vanity URL. Jest to ciąg liter, pojawiający się po adresie https://plus.google.com/, zwykle w postaci nazwy korporacji. Gdy już przejdziemy przez te elementy, to zostaje już tylko dobrać dopracowaną grafikę oraz stworzyć odpowiedni opis działalności.

Co ważne – wizytówka służy także wyszukującym do wystawiania opinii na temat firm. Ich ilość i jakość mają wpływ na to, jak wysoko znajdziemy się w wynikach wyszukiwania. Gdy pozyskamy sporą liczbę pozytywnych opinii, to wtedy będzie miało to bezpośrednie przełożenie na pozyskiwanie nowych Kontrahentów oraz kreowanie dominacji nad konkurencją.

Pozycjonowanie lokalne to oszczędny i szybszy sposób, na znalezienie się w wynikach wyszukiwania niż normalne pozycjonowanie stron. Nie jesteś pewien jak zacząć? Agencja reklamowa mająca w ofercie pozycjonowanie lokalne z pewnością pomoże Ci postawić pierwszy krok w dziedzinie pozycjonowania lokalnego.

Po więcej informacji – http://pozycjonowanie-stron.torun.pl/pozycjonowanie-lokalne/

Strona używa cookies
Ok